دریاچه ارواح - نوشهر

شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

چهار شنبه

دریاچه ارواح - نوشهر

دریاچه ارواح - نوشهر

 برای رسیدن به این دریاچه باید راهی نوشهر شوید سپس به روستای صلاح الدین کلای سفلی بروید پس از گذر از جاده های فرعی در میان جنگل به این دریاچه می رسید ، دریاچه ایی پر از رمز و راز و داستانهایی که با گذر زمان به خود اختصاص داده است. با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید تا به سوالاتتان درباره این دریاچه پاسخ داده شود.

دریاچه ارواح

این دریاچه در استان مازندران شهر نوشهر و در دل طبیعت بکر و جنگل های انبوه در منطقه حفاظت شده قرار دارد که البته برای رسیدن به آن باید با آفرود بروید ، زیرا مسیر کوهستانی و سنگلاخی می باشد.

دریاچه ارواح

درختان موجود در اطراف دریاچه ، ممرز هستند به همین سبب دریاچه هم با همین نام خوانده می شود. و البته روستایی در پایین جنگل قرار دارد که نام آن هم ممرز است . در گذشته مردم این روستا برای رساندن آب به زمین های کشاورزیشان در ارتفاعات در جایی که درختان ممرز رشد میکند سدی خاکی می سازند آنها درختان گدترین قسمت جنگل را می سوزانند و در اطراف آن سد درست می کنند تا آب باران و رودخانه های فصلی را در آن جمع شود. با بالا و پایین آمدن آب دریاچه درختان باقی مانده که حال به درختان مرده شهرت یافته اند ناپدید و پدیدار می شود ، البته وجود مه بر روی سطح دریاچه و صدای حیوانات ، پرندگان و درختان بلند در هم تنید همه فضایی وهم انگیز را به وجود آورده اند تا دریاچه با نام ارواح شناخته شود.

دریاچه ارواح

طول دریاچه در حدود 700 متر و عرض آن نیز 300 متر می باشد. به دلیل بکر بودن منطقه انواع گونه های گیاهی و حیوانی مانند گوزن ، آهو ، گراز ، روباه ، دارکوب ، شاهین در آن وجود دارند و شکار در این منطقه ممنوع است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کیش، ،
:: برچسب‌ها: دریاچه ارواح - نوشهر,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:37

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::