آبشار ویسادار رضوانشهر گیلان

شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

چهار شنبه

آبشار ویسادار رضوانشهر گیلان
آبشار ویسادار در 16 کیلومتری شهر پره در شهرستان رضوانشهر قرار دارد . ویسادار به معنی سایه درخت بید می باشد،اگر می خواهید بیشتر در رابطه با این آبشار سحر آلود بدانید با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید.
 
آبشار ویسادار رضوانشهر گیلان
 
هنگامی که از پایین به آن نگاه می کنید ابهت آن برای شما پدیدار می شود.ارتفاع آبشار ویسادار 15 متر می باشد. محیط اطراف آبشار به شکل نیم دایره ایی و صخره هایی می باشد که از ویژگی منحصر به فرد آن است که در کمتر آبشاری دیده می شود. علاوه بر زیبایی آبشار راه رسیدن به آن نیز خود از شگفتی ها و جاذبه های ایران می باشد . راهی مملو از درختان سر به فلک کشیده که در هنگام قدم زدن در آن گویی وارد دنیایی دیگر شده اید صدای پرندگاه که با صدای شر شر آب آبشار طنین انداز محیط است هر لحظه شما را بیشتر به عمق رویایی وصف ناپذیر می برد. ریشه های در هم تنیده بر روی زمین که گویی به دنبال آن اند تا اصالتشان را به رخ شما بکشند ، سایه حاصل از شاخه ها و برگ های در هم تنیده که چون مادری سایه بر سر شما می افکنند زمینه ساز انتخاب شما برای آمدن به دل این جنگل کهن می شود. آبشار ویسادار سوین آبشار مرتفع در گیلان می باشد که دسترسی آسان به موجب می شود هر روزه تعداد زیادی گردشگر را مهمان خود کند.
 
آبشار ویسادار رضوانشهر گیلان
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کیش، ،
:: برچسب‌ها: آبشار ویسادار رضوانشهر گیلان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:22

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::