پارک جنگلی سراوان رشت

شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

جمعه

پارک جنگلی سراوان رشت

پارک جنگلی سراوان رشت

پارک سراوان یکی از قدیمی ترین جنگل های گیلان می باشد که وسعت آن به 1487 می رسد ،این پارک دارای گونه های گیاهی متنوع زیادی است. در گوشه ایی از این جنگل موزه میراث فرهنگی گیلان قرار دارد که شما می توانید با تهیه بلیت از آن دیدین نمایید . در ادامه برای اطلاعات بیشتر از این پارک با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید.

پارک جنگلی سراوان رشت

این پارک زیبا با طبیعتی بکر و امکانات مناسب لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد. شما برای رسیدن به این جنگل طبیعی باید از شهر رشت خارج و حدود 17 کیلومتر در جاده رشت - تهران بپیمایید.

از جمله امکانات این پارک وجود کلبه های اقامتی، آلاچیق ، سرویس بهداشتی و پارکینگ می باشد. 

پارک جنگلی سراوان رشت

ویژگی های خاص طبیعی و موقعیت قرار گیری و شکل زمین، گونه های گیاهی کم نظیر و وﺟﻮد رودﺧﺎﻧﻪ ﺳﻔﯿﺪرود و ﺳﯿﺎﻫﺮود در ﺿﻠﻊ ﺷﺮﻗﯽ پارک، چشم اندازهای طبیعی بسیار زیبایی را در نقاط مختلف پارک به ویژه در ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺧﺰری آن خلق کرده است که می توانید از آنها لذت ببرید و غرق در تماشای آنها شوید.

پارک جنگلی سراوان رشت

در بدو ورود به سراوان در سمت چپ خود به جلوه ای تماشایی از دریاچه این پارک برخورد می کنید که در ابتدا همچون زمینی پوشیده از چمن به نظر می رسد اما کمی که دقت کنید متوجه حضور دو قایق می شوید که شما را به گشت و گذاری متفاوت دعوت می کنند. با سوار شدن بر این قایق ها می توانید به درون جنگل بروید و غرق در سکوت و آرامش، از کشف زیبایی های خلقت لذت ببرید.هر چه در پارک پیش می روید، صدای عبور آب بیشتر  به گوشتان می رسد و شما را وسوسه می کند تا لحظه ای توقف نمایید و به تماشای گذر آب در رودخانه ای خروشان بنشینید. کنار رودخانه از شلوغ ترین قسمت های پارک سراوان است و افراد زیادی ترجیح می دهند در کنار آنها پیک نیکی برپا کرده و روز خوشی را برای خود بسازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پارک جنگلی سراوان رشت,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:57

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::