شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

چهار شنبه

اسکوترهای زیر دریایی در جزیره کیش

اسکوترهای زیر دریایی در جزیره کیش

یکی دیگر از جاذبه های تفریحی  کیش اسکوتر زیر دریایی می باشد،این تفریح در سال 1390 با هدف اینکه افرادی که به غواصی علاقمند هستند ولی نمی توانند وسایل آن را حمل کنند و یا شنا کردن بلد نیستند، با استفاده از این وسیله بتوانند به راحتی به زیر آب های نیلگون خلیج فارس بروند و از زیبایی های موجود در کف آن لذت ببرند. همچنین افرادی که توانایی خاصی در غواصی ندارند، با این دستگاه به همراه یک فرد مجرب در غواصی، می توانند همانند یک غواص حرفه ای، در زیر آب حرکت کنند و مرجان ها، گیاهان و ماهی های زیر آب را از نزدیک ببینند.

تور کیش هتل داریوش

تور کیش هتل شایگان

تور کیش هتل ترنج

رزرو آن لاین بلیت

اسکوترهای زیر دریایی در جزیره کیش



:: برچسب‌ها: اسکوترهای زیر دریایی در جزیره کیش,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:39

چهار شنبه

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش

این قلعه اولین قلعه وحشت در ایران ، یک کلبه چند صد متری در جزیره کیش است ، یک مکان مهیج و جذاب برای کسانی که دوست دارند هیجان و ترس را با تمام وجودشان احساس کنند.گردشگران تور کیش می توانند از طریق آژانس مربوطه بلیط این قلعه را تهیه نمایند،که قیمت آن از 15 هزار تومان شروع می شود،برنامه قلعه به این شکل است که از همان ابتدا که وارد میشوید : یک لیدر با شما همراه می شود تا به شما در عبور از این کلبه چند صد متری کمک کند.اگر پس از ورود از گذراندن این تجربه پشیمان شدید می توانید به لیدر گفته و انصراف دهید ولی در صورت انصراف استرداد هزینه وجود ندارد.

تور کیش تابستان 97

تور کیش مرداد 97

تور کیش تیر 97

تور کیش هتل ترنج

قلعه وحشت کیش



:: برچسب‌ها: قلعه وحشت کیش,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:38

چهار شنبه

رستوران سالود کیش

رستوران سالود کیش

یکی دیگر از رستوران های شیک ، ساحلی و تازه تاسیس در جزیره زیبای کیش رستوران سالود می باشد،این رستوران در دو طبقه همه روزه  آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد،طبقه فوقانی این رستوران یه کافه تراس بسیار زیبا و ویو خلیج همیشه فارس است که در جزیره کیش بی  نظیر است. همچنین برخورد پرسنل بسیار عالی می باشد،در صورت انتخاب رزرو مستقیم جهت حضور خود در رستوران سالود کیش ترانسفر رایگان از محل اقامت شما شهری در اختیار شما قرار می گیرد. کارکنان رستوران سالود کیش در خدمت شما بوده و بعد از پذیرش شما را به سمت رستوران راهنمایی خواهند نمود. در هنگام ورود به سالن در صورت رزرو قبلی، میز شما بنا به درخواست شما مشخص بوده و توسط کارکنان تشریفات داخل سالن به سمت میز خود راهنمایی شده در غیر اینصور اگر شما بدون رزرو به این رستوران رفته اید مشکلی وجود ندارد کارکنان رستوران شما را به میزی مناسب راهنمایی می کنند.این رستوران ارائه دهنده ی انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک های سنتی با بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه غذایی است. با اجرای موزیک زنده توسط خواننده های مطرح جنوبی و ساز و الات مخصوص جزیره همه شب از ساعت 8 تا 11 شب جذابیت و زیبایی این رستوران چند برابر کرده است.

تور لحظه آخری کیش

تور کیش از تبریز

تور کیش مرداد 97

تور کیش تابستان 97

 

رستوران سالود کیش

رستوران سالود کیش



:: برچسب‌ها: رستوران سالود کیش,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:36

چهار شنبه

قلعه جن ها در کیش

قلعه جن ها در کیش

در مسیر کشتی یونانی قبل از رسیدن به آخرین میدان در نزدیکی کشتی،قلعه ایی کوچک و مخروبه قرار دارد که اکثر رهگذران به آن توجه نمی کنند،زیرا در رابطه با قلعه چیزی گفته نمی شود جز منع رفتن به آن افسانه های زیادی در پس این قلعه نهفته است،در گذشته ساختمان کلانتری در این قلعه قرار داشت روزی تعدادی از سربازان به صورت ناگهانی سیاه شده و حالتهای عجیبی در آنها ظاهر می شود ، سپس میمیرند پس از این ماجرا کلانتری به جای دیگری انتقال میابد و کسی هم از دلیل اتفاق افتاده مطلع نمی شود،یکی دیگر از راویان از ماجرای دیگری می گوید ، به دلیل اینکه این قلعه در راه کشتی یونانی می باشد راننده تاکسی ها در انتظار مسافر می نشینند،یکی از راننده ها که منتظر مسافر بود، بعد از مدتی تنها به راه می افتد که به قلعه جن ها می رسد شانس بد او جن ها عروسی داشتن و به گفته او جن ها لباس های بلند سفید رنگ پوشیده بودن و راننده از ترس ماشینش را خاموش میکند و به آنها نگاه نمی کند و فقط سم جن ها رو میبیند و ساعتها آنجا می ماند تا مراسمشان تمام شود .

قلعه جن ها در کیش






نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:35

چهار شنبه

بنانا و شاتل در کیش

بنانا و شاتل در کیش

یکی از تفریحات متفاوت و هیجان انگیز در جزیره کیش بنانا و شاتل است.کسانی که عاشق هیجان هستند می توانند این دو تفریح را برروی آب های خلیج فارس تجربه کنند .شاتل یک تیوب است که با بندهای مخصوص به قایق بسته می‌ شود و یک یا چند نفر روی آن می‌ نشینند و روی آب کشیده می‌ شود. به دلیل سرعت بالای قایق، شاتل روی آب تکان‌ های زیادی می‌ خورد و هیجان آن بسیار بالاست و از ایمنی بالای برخوردار می باشد چرا که قبل از سوار شدن جلیقه نجات به تن میکنید و و به وسیله غریق نجات ها کنترل می شوید.

بنانا و شاتل در کیش






نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:34

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::