شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

دو شنبه

هتل هدف بیچ ریزورت آلانیا

هتل هدف بیچ ریزورت آلانیا

هتل 4 ستاره Hedef Beach واقع در آلانیا دارای 514 اتاق استاندارد می باشد . دسترسی آن به مراکز خرید جاذبه های گردشگری و مرکز شهر آسان می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های ترکی انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل هدف بیچ ریزورت آلانیا

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، کمد لباس ، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر 

هتل هدف بیچ ریزورت آلانیا

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کرایه تاکسی ، گشت شهری ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، کلوپ شبانه ، اتاق چمدان ، نگهبان ، خدمات نگهدارای از کودکان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، اتاق های ضد صدا ، دستگاه فکس و کپی ، حمام ترکی ،اسپا

رستوران هتل هدف بیچ ریزورت : رستوران این هتل صبحانه ،میان وعده صبحانه ،ناهار ،شام ،کیک و بستنی ، چای بعدازظهر و نوشیدنی به مهمانان تور آنتالیا نوروز 99 ارائه می دهد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

بازار و سوپر مارکت : 1 کیلومتر

فرودگاه گازیپاسا : 48 کیلومتر



:: برچسب‌ها: هتل هدف بیچ ریزورت آلانیا,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:27

دو شنبه

رشته پلو

رشته پلو

معرفی : رشته پلو یکی از غذاهای سنتی ایرانی می باشد که در همه جای ایران از جمله جزیره زیبای قشم طرف دارهایی دارد. این غذای باستانی معمولا در شب های عید نوروز به دلیل آیین کهن ایرانیان طبخ می شود. تهیه این غذا بسیار ساده و کم هزینه است، فقط باید توجه داشته باشید که رشته پلویی علی رغم داشتن ترکیبات یکسان با رشته آش رشته فرق داشته و به خاطر سبوس بیشتر، رنگ تیره‌تری دارد.

رشته پلو

مواد لازم : 

برنج دو و نیم پیمانه
رشته پلویی خرد شده 28 گرم
کره یا روغن گیاهی به مقدار لازم
زعفران دم کرده نصف قاشق چایخوری
نمک به مقدار لازم
 
طرز تهیه :

برنج را بشویید سپس در 4 پیمانه آب که 2 تا 3 قاشق غذاخوری نمک به آن افزوده اید چند ساعت بخیسانید.

داخل یک قابلمه بزرگ پنج پیمانه آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید.

آب برنج را خالی کرده و به آرامی آن را داخل قابلمه آب جوش بریزید. شعله را زیاد کنید تا آب و برنج به جوش بیایند، رشته پلویی را به آب در حال جوش اضافه کرده و بگذارید تا حدود 7 تا 10 دقیقه بجوشند. برنج را تست کنید که برای آبکش کردن آماده باشد. وسط برنج بایستی سفت و اطراف آن نرم باشد. رشته‌ها هم باید کمی نرم و کمی سفت باشند. سپس برنج را آبکشی کنید و با آب خنک شستشو دهید.

قابلمه را بشویید و روی شعله بگذارید، 2 تا 3 قاشق غذاخوری روغن یا کره و 1 تا 2 قاشق غذاخوری زعفران دم کرده داخل قابلمه بریزید. با استفاده از یک کف‌گیر بزرگ برنج را داخل قابلمه ریخته  و به فرم هرم در بیاورید. برای خروج بهتر بخار از داخل برنج با ته کفکیر چند سوراخ داخل برنج ایجاد کنید.

بدون اینکه درب قابلمه را بگذارید، برنج را روی شعله تقریبا زیاد به مدت 5 تا 7 دقیقه قرار دهید تا وقتی که بخار شروع به خارج شدن کند، سپس یک فنجان آب دور برنج بریزید و درب قابلمه را گذاشته و شعله را کم کنید و اجازه دهید تا 45 دقیقه دم بکشد.

در یک تابه متوسط پیاز ریز خرده شده را با روغن سرخ کنید تا طلایی شود. سپس کشمش پاک کرده و شسته شده و خرمای پوست گرفته را اضافه کرده و به مدت 5 دقیقه تفت دهید و کنار بگذارید.

بعد از اینکه برنج دم کشید، مقداری از زعفران دم کرده را با مقداری از برنج مخلوط کنید و کنار بگذارید.

رشته پلو را داخل دیس بکشید و با برنج زعفرانی و کشمش و خرما روی آن را تزیین کنید. رشته پلو را می‌توانید با گوشت قلقلی یا مرغ هم میل کنید.

تور لحظه آخری قشم



:: برچسب‌ها: رشته پلو,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:23

دو شنبه

قیمه بوشهری

قیمه بوشهری

معرفی : شاید با شنیدن اسم قیمه فکر می کنید این غذا مثل قیمه های معمولی است اما اصلا این طور نیست. قیمه بوشهری، طعمی ترش و شور دارد و گوشت آن باید کاملا کوبیده و له شود. مواد اولیه این غذا سیب زمینی، رب، لپه، پیاز، لیمو عمانی، زعفران، دارچین و نمک است و معمولا به همراه شکر پلو که یکی از محبوب ترین غذاهای بوشهر است خورده می شود.

قیمه بوشهری

مواد لازم :

  1. 2 پیمانه لپه
  2. 1پیمانه گوشت گوسفند ریش ریش شده
  3. 1 عدد پیاز خلال شده متوسط
  4. 2 ق غ رب گوجه
  5. 2 عدد سیب زمینی متوسط آبپز شده
  6. 2 عدد لیمو عمانی
  7. ادویه، فلفل، نمک، زیره و کمی زنجبیل
     
    طرز تهیه : 
     
    در مرحله اول لپه و گوشت گوسفند رو بزارید آبپز بشن (اینجوری طعم گوشت به خورد لپه ها میره). بعد از آبپز شدن گوشت رو ریش ریش کنید.
     
    همزمان سیب زمینی ها رو هم جدا آبپز کنید (برای اینکه سریع تر آبپز بشن پوستشون رو بگیرید و ریزشون کنید. کمی نمک بزنید و بزارید تو آب بپزند).
    بعد پیازها رو خلالی کنید و سرخ کنید و گوشت ریش ریش شده رو بهش اضافه کنید و کمی تفت دهید.
     
    بعد لپه ها و سیب زمینی آبپز رو بکوبید تا حسابی له شوند. (اگر دوس دارین لپه زیر دهنتون بیاد تا این مرحله کافیه اگر نه بیشتر لهشون کنید.)
     
    حال لپه و سیب زمینی رو به گوشتمون اضافه میکنیم و هم میزنیم تا کامل مخلوط شوند. بعد کمی رب گوجه سرخ میکنیم و اضافه می کنیم. آبجوش هم بریزید طوری که روی مواد رو بگیرد.
     
    حال دو تا لیمو عمانی رو سوراخ کنید و بندازین توش و کمی زنجبیل و فلفل و نمک اضافه کنید.
     
    در آخر درش رو بزارید و کمی بهش فرصت بدهید تا حسابی جا بیوفتد. قیمه بوشهری آب کمی داره و موادش طوری با هم مخلوط شده که حالت کشدار پیدا میکند.


:: برچسب‌ها: قیمه بوشهری,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:22

دو شنبه

پودینی کوسه ماهی

پودینی کوسه ماهی

معرفی : یکی از ماهی هایی که صیادان جنوب شکار می کنند، کوسه است. مردم محلی جنوب و جزیره قشم ، با کوسه، غذایی همچون پودینی درست می کنند. تقریباً در تمام رستوران ها و فست فود های جنوب، خوراک کوسه را پیدا می کنید. بعضی ها آن را ساندویچی سرو می کنند و بعضی ها با پلو سفارش می دهند.

پودینی کوسه ماهی

مواد لازم :

فیله ماهی کولی(کوسه): 500 گرم

سیر رنده شده : 1 قاشق

پیاز رنده شده : 1 قاشق

گیشنیز و شنبلیه خرد شده : 500 گرم

پودر لیمو عمانی : 1 قاشق غذا خوری

رب گوجه فرنگی : 1 قاشق غذاخوری و نصف

ادویه مخصوص ماهی : 1 قاشق غذاخوری

فلفل سیاه و قرمز : به مقدار لازم

نمک، زردچوبه : به مقدار لازم

طرز تهیه :

ابتدا کوسه ماهی را با آب و 1 قاشق چایخوری زردچوبه و اندکی نمک آب پز می کنیم. کوسه ماهی را پس از آب پز شدن پوست کنده و ریش ریش می کنیم.

سپس روغن را در ماهیتابه در داری ریخته و سبزی را به مدت 3 تا 4 دقیقه تفت می دهیم. گوجه رنده شده و لیمو خشک را به سبزی اضافه می کنیم حرارت را کم کرده و در ماهیتابه را به مدت 5 دقیقه می بندیم.

زردچوبه را به سبزی اضافه کرده و پس از آن کوسه ماهی ریش ریش شده را مخلوط می کنیم. سپس نمک و ادویه را اضافه کرده و ماهی را با سبزی زیر و رو می کنیم. رب گوجه را با کمی روغن روی حرارت ملایم 2 تا 3 دقیقه تفت می دهیم و به ماهی اضافه می کنیم در ماهیتابه را می بندیم پس از 10 دقیقه حرارت را خاموش می کنیم. پودینی را در ظرف مناسبی ریخته و روی آن را با گل هایی از فلفل دلمه تزئین می کنیم. تور قشم نوروز 99



:: برچسب‌ها: پودینی کوسه ماهی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:19

دو شنبه

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل 4 ستاره  Evsen واقع در شهر استانبول دارای 24 اتاق استاندارد می باشد دسترسی آن به مرکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر بسیار آسان می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی،ترکی،فرانسه،اسپانیش و روسی مسلط می باشند.

هتل اوسن استانبول

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،یخچال،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،کمد لباس،مبلمان، تلفن در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،حمام ،سشوار ، آباژور،لوازم بهداشتی، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،میزتحریر، دمپایی، چای و قهوه ساز

هتل اوسن استانبول

امکانات هتل شامل : سالن ورزش ، خدمات اسپا ، اتاق اکسیژن ، اتاق چمدان ،حمام ترکی ،ترانسفر فرودگاهی با هزینه ، گشت شهری با هزینه ،خدمات رزرو بلیط ، صرافی ،پذیرش 24 ساعته ،خدمات شاتل ، سیستم تهویه ،دستگاه وندینگ (تنقلات)،دستگاه وندینگ (نوشیدنی)،اتاق های ضد صدا،روزنامه ها،روم سرویس،لاندری ،دستگاه واکس ، سالن ورزش ، تراس ، کافه

رستوران هتل اوسن : رستوران هتل صبحانه را برای مهمانان تور استانبول نوروز 99 به صورت بوفه سرو می کند و دارای منویی متنوع می باشد. البته اطراف هتل رستوران های متعددی مناسب با سلیقه شما وجود دارد.

هتل اوسن استانبول

موقعیت جغرافیایی هتل :

ایستگاه تراموا گلخانه : 0.1 کیلومتر

موزه علم و فناوری اسلام : 0.1 کیلومتر

فرهنگسرای هوژپاشا : 0.2 کیلومتر

ایستگاه قطار سرکشی : 0.2 کیلومتر

حمام ترکی Cagaloglu : حدود 0.3 کیلومتر

پارک گلخانه : 0.4 کیلومتر

موزه باستان شناسی استانبول : 0.4 کیلومتر

مخزن باسیلکا : 0.5 کیلومتر

هاگیا سوفیا : 0.5 کیلومتر

ایستگاه تراموا سلطان الهمت : 0.5 کیلومتر

فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen استانبول : 30.7 کیلومتر

فرودگاه استانبول : 33.7 کیلومتر

فرودگاه کورلو : 89.8 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: استانبول، ،
:: برچسب‌ها: هتل اوسن استانبول,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:16

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::